onsdag 21 april 2010

Bloggtorka

Ja det har det verkligen varit, jag har verkligen inte haft lust att blogga på senaste tiden. Kanske beror på att det börjar bli vår ute och jag inte har haft tid till att sy.

Tygerna från JNY Design kom förra veckan och 2 mössor har jag fått ihop av det turkosa husvagnstyget. En babyhätta i bondgårdstyget är under tillverkning, nu behöver jag bara få tag på något att kanta mössan med, utbudet här i stan är inte direkt det bästa så risken finns att jag måste beställa kantband.



Det rosa molntyget har äldsta dottern bestämt ska bli en klänning åt henne så nu måste jag hitta något mönster som passar, eller så kanske jag använder nattlinne mönstret som finns i Ottobre 6/2009, och ändrar om kjoldelen lite och gör lite bredare axelband.


2010-04-16 @ 12:11:31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar