lördag 5 juni 2010

Inte mycket som händer just nu...

Det står lite still här just nu, jag har planer på vad jag vill sy men har ingen ork att sätta igång. Gardinerna till vardagsrummet ligger och väntar, som är pressade så det är bara att börja sy men jag har inte orkat än. Det är inte helt lätt att arbeta med tyg som är 150*220 cm när man inte har så gott om plats. Men imorgon kanske jag syr dom, om jag orkar :-)


Sommaren kom och gick, 1 vecka med riktigt varmt hade vi, nu är det snudd på minusgrader på nätterna och inter mer än max +10 på dagarna. Nordanvindar blåser det dessutom så det är inte vidare trevligt att vara utomhus nu *brrrr* Inte verkar det bli bättre under veckan heller, kollade på yr.no och det verkar som att det ska hålla sig mellan +-0 och +10, hela veckan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar